Întrebări frecvente

Informații despre dosarele înregistrate pe rolul instanțelor, termenele acordate, măsurile dispuse, ședințele de judecată, organizarea instanței, concursurile desfășurate, datele de contact și, în general, despre activitatea instanțelor le puteți găsi pe portal just.ro.

Când faceți o solicitare, depuneți documente sau apelați la orice serviciu prin intermediul portalului nostru, primiți în mod automat, pe adresa dvs. de e-mail specificată în formular, o copie a mesajului e-mail, trimis registraturii instanței, cu solicitarea dumneavoastră, cu toate documentele atașate, inclusiv cu un mesaj privind achitarea taxei judiciare de timbru. Totodată, atunci când achitați o taxă de timbru prin intermediul portalului, primiți pe e-mail și o dovadă de achitare care provine de la ghiseul.ro

Ne mândrim cu faptul că avem cel puțin 99% disponibilitate în privința funcționării portalului nostru. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca, din motive tehnice care, de cele mai multe ori, nu țin de noi, solicitarea dvs. să nu fie primită de instanță sau mesajul cu dovada expedierii să nu ajungă în căsuța dvs. de e-mail.

De aceea, vă recomandăm ca, în cazul în care nu ați primit pe e-mail dovada expedierii într-o oră de la data formulării cererii, să retrimiteți instanței solicitarea dvs. printr-unul din canalele alternative: e-mail, fax, poștă sau servicii de curierat. Datele de contact ale instanțelor le găsiți pe portal just.ro.

Pentru a obține acces la dosarul electronic, vă rugăm să completați și să trimiteți „Cererea de comunicare documente în format electronic” (care cuprinde adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon mobil). Cererea de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf şi word. Puteți urca cererea la dosar folosind pagina Depunere acte și documente într-un dosar existent.

În această situație, trebuie să trimiteți către registratura instanței la care aveți pe rol dosarul/dosarele, folosind pagina noastră Contactează instanța, o cerere de modificare a datelor de acces specificând și numărul dosarului pentru care doriți să se facă modificarea.

Pentru rezolvarea acestei situații, trebuie să luați legătura cu grefierul care gestionează dosarul sau cu grefierul șef al secției respective și să solicitați datele de acces. Grefierul vă va trimite o comunicare cu datele de acces necesare. Pentru a lua legătura cu grefierul, vă rugăm să folosiți pagina de contact a instanței la care aveți dosarul.

De cele mai multe ori, datorită unei probleme a memoriei cache a browser-ului de internet (navigatorul) pe care îl utilizați (Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari etc.), solicitarea de cod prin SMS nu se realizează. Încercați să ștergeți această memorie cache sau încercați să accesați dosarul electronic cu alt browser. Dacă problema persistă, contactați Curtea de Apel Galați.

Nu. În momentul în care ați fost numit într-un dosar, grefierul de ședință trebuia să vă comunice electronic acest lucru. În mesajul e-mail primit, găsiți datele de conectare la dosarul electronic. Dacă ați căutat și nu ați reușit să găsiți acest mesaj e-mail pentru un anumit dosar, contactați instanța respectivă.

Este important să știm localitatea în care aveți domiciliul sau reședința, deoarece, dacă locuiți în România, plata taxei judiciare de timbru se face în contul primăriei respectivei localități.

Localitatea dorită de dumneavoastră nu apare în listele din formulare deoarece primăria localității respective fie nu este înrolată în ghiseul.ro, fie nu acceptă plata fără autentificare prin ghiseul.ro. Lista cu instituțiile înrolate o puteți găsi aici. Lista localităților ale căror primării acceptă plata online a taxelor judiciare de timbru este actualizată de portalul nostru, o dată pe oră, prin conectare prin interfață programatică (API) la ghiseul.ro.

Aveți alte întrebări sau nelămuriri ori aveți sugestii pentru noi?

Contactați-ne